Bundesliga va avea o nouă ”marcă” din sezonul 2019-2020, care îi va aduce, bineînțeles, o sumă importantă de bani

În tentativa a obține o sursă suplimentară de venit, coducerea ligii care organizează întrecerea internă din Germania a semnat un nou parteneriat, motiv pentru care Bundesliga devineLiqui Moly Handball Bundesliga“. Contractul cu noul sponsor se întinde pe durata a 3 ani, cu drept de prelungire pe încă două sezoane.

Astfel, campionatul german are o nouă denumite după Toyota Handball-Bundesliga (2007-2012) șiDKB Handball-Bundesliga (2012-2019). O astfel de practică se regăsește și în alte campionate puternice. Spre exemplu, în Franța, întrecerile interne se desfășoară sub denumirea mărcilor Lidl Starligue (masculin) și Ligue Butagaz Energie (feminin).

În România, campionatele naționale se desfășoară sub mărcile Liga Zimbrilor, respectiv Liga Florilor, fără ca aceastea să aducă însă vreun leu în visteria federației, organizatoarea competițiilor.